date

ACREDITĂRI PENTRU PRESĂ

 

Reprezentanții instituțiilor de presă interesate de evenimentul Discoteca ‘80, ediția 2021, pot solicita o acreditare de presă până în data de 8 septembrie 2021, ora 23:59, completând acest formular. Solicitările de acreditare vor fi analizate în baza criteriilor stabilite de organizatorii evenimentului, iar răspunsul cu privire la acordarea acreditării va fi trimis pe adresa de e-mail furnizată. 

Este foarte important pentru noi ca, în urma acreditării, să rezulte un material* post-eveniment original, calitativ, dezvoltat în întregime și publicat de către instituția media acreditată. 

*Ne rezervăm dreptul să considerăm acest material un criteriu definitoriu în acreditarea instituției la edițiile viitoare ale evenimentului.

DENUMIREA EVENIMENTULUI: Discoteca ’80 (Discoteca ’80 Cluj)

DATA DESFĂȘURĂRII: 18 SEPTEMBRIE 2021 (data reprogramată din 19 septembrie 2020)

LOCAȚIE: Sala Polivalentă BT Arena, Cluj-Napoca

ARTIȘTI PARTICIPANȚI: BONEY M, The Show – a tribute to ABBA, GAZEBO, JOY, FR DAVID și ERUPTION

 

INFORMAȚII IMPORTANTE:

 

Pentru a evita aglomerarea programați-vă din timp la TEST RAPID ANTIGEN Covid, la centrul amenajat la BT Arena Cluj.

CLICK pe link: https://discoteca80.promedicalcenter.org/

 

Prin cumpărarea unui bilet, Participantul declară că a citit, a înțeles și se obligă să respecte acest Regulament.

Participarea la Discoteca ‘80 Cluj, ediția 2021, se va face cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Astfel, accesul la eveniment este permis persoanelor care prezintă certificatul digital de VACCINARE EU GREEN PASSPORT  sau rezultatul unui test ANTIGEN negativ* (din ultimele 24 de ore) sau un test PCR negativ (din ultimele 72 de ore) sau persoanelor sau persoanelor care au suferit de COVID și se află în perioada cuprinsă între a 15-a și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2. Publicul este invitat să urmărească constant anunțurile organizatorilor pentru a fi în permanență la curent cu eventualele actualizări ale situației. 

 

*Vor fi disponibile teste antigen la fața locului, în perimetrul BT Arena - costul unui test va fi 29 de lei. ATENȚIE! Nu sunt acceptate testele antigen efectuate acasă și neînsoțite de buletin de analiză medicală eliberat de un laborator autorizat.

 

Spectacolul va începe la ora 19:00. Accesul la eveniment va fi permis începând cu ora 17.00. În prealabil, se va desfășura un proces de check-in în perimetrul BT Arena, ce presupune verificarea, după caz, a:

  • Certificatului de Digital EU Covid Green Passport pentru vaccin, SAU 
  • rezultatului negativ al unui TEST RAPID ANTIGEN** (nu mai vechi de 24 de ore, emis de către o unitate medicală autorizată – recomandăm efectuarea acestor teste la centrul de testare amenajat la BT Arena) SAU 
  • rezultatului negativ al unui TEST PCR (nu mai vechi de 72 ore) SAU 
  • dovezii că se află în perioada cuprinsă între a 15-a și 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.  

 

Împreună cu aceste documente se va verifica un act de identitate alături de un bilet de intrare valid (biletele nu sunt nominale). La finalul procesului de check-in, posesorii biletelor vor primi o brățară de acces cu inscripția LOCURI ÎN TRIBUNE sau PARTY ZONE (după tipul biletului achiziționat), DOAR cu această brățară vor putea intra în BT Arena.

 

Persoanelor care prezintă un test antigen sau PCR cu rezultat POZITIV li se va interzice accesul în BT Arena, valoarea biletelor NU se restituie. 

 

Birourile de CHECK-IN și de TESTARE RAPIDĂ vor funcționa după următorul program:

  • vineri, 17 septembrie, între orele 17:00-21:00
  • sâmbătă, 18 septembrie, între orele 11:00-20:00  

 

Pentru evitarea aglomerării, recomandăm trecerea de procesul de check-in cât mai devreme posibil.

 

Toți spectatorii vor fi termoscanați la intrarea în incinta BT Arena și pe toată durata evenimentului trebuie să poarte mască. De asemenea spectatorii sunt obligați să dețină un act de identitate și Certificatul Digital EU COVID-19 sau dovada rezultatului negativ al unui test rapid antigen sau test PCR. Autoritățile pot oricând, pe durata spectacolului să solicite și să verifice autenticitatea acestor documente.

 

Din cauza restricțiilor de capacitate, accesul minorilor la eveniment se face DOAR în baza unui bilet valid.

 

În cazul minorilor care au împlinit 7 ani, CHECK-IN-ul se face prin prezentarea:

  • unui test ANTIGEN negativ (din ultimele 24 de ore), sau
  • unui test PCR negativ (din ultimele 72 de ore), sau
  • unei dovezi de VACCINARE (certificatul digital EU green passport), sau
  • dovadă de infectare Covid (între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2).

 

Prezentarea de documente false, fie că este vorba de adeverințe false de vaccinare, de trecere prin boală, dovezi care să ateste rezultatul testului sau Certificate Digitale EU COVID-19, constituie fapte de infracțiune, care pot fi pedepsite cu până la 3 ani de închisoare, pentru fals și uz de fals, conform Codului Penal.

 

Toți participanții sunt obligați să respecte toate normele în vigoare privind combaterea pandemiei cu virusul SARS-CoV2 valabile la momentul desfășurării Concertului, înțelegând că răspund pentru nerespectarea acestora. 

 

Participanții au obligația de a se informa în prealabil cu privire la măsurile aplicabile. 

 

Participarea la eveniment se face pe proprie răspundere, participanții declarând că sunt apți din punct de vedere fizic și psihic. Astfel, persoanele cu afecțiuni psihice sau fizice, pentru care zonele aglomerate, zgomotele puternice, efecte speciale sonore, vizuale şi audio, reprezintă risc, își asumă întreaga răspundere pentru prejudiciile ce le-ar putea suferi prin participarea la eveniment.

 

Orele de începere și de încheiere a oricăror concerte din cadrul Discoteca ’80, precum și ordinea spectacolelor artiștilor, anunțată în prealabil, pot fi modificate unilateral de către Organizator, Participantul nu are dreptul de a cere despăgubiri în cazul acestor modificări. 

 

Accesul în Sala Polivalentă este INTERZIS cu: umbrele, mâncare, băutură, recipiente din sticlă, din plastic sau din metal (cu excepția medicamentelor conținute în flacoane din sticlă sau plastic de până la 100 ml) – inclusiv parfumuri, sprayuri, deodorante, etc - selfie stick, aparate foto și video (cu excepția camerelor foto-video încorporate în telefoane mobile), bețe de steag sau pentru bannere fabricate din materiale dure și/sau mai lungi de 1 metru, obiecte generatoare de sunete puternice cum ar fi megafoane, vuvuzele și fluiere, obiecte contondente și/sau care pot fi periculoase (cuțite, bricege, lanțuri, bastoane, bâte, arme de foc, praștii etc), laser pointer – indicatoare laser și lumini stroboscopice, materiale explozive sau incendiare, substanțe iritant-lacrimogene sau cu efect paralizant/Spray-uri de protecție personală, mai mult de un bagaj cu capacitatea de maximum 25 de litri (trebuie să încapă sub scaun – pentru cei din tribune). Toți participanții vor trece de un control corporal la intrare. În cazul în care un participant refuză verificarea, Organizatorul își rezervă dreptul de a nu îi permite accesul în Sala Polivalentă BT Arena. 

 

 

I. ORGANIZATORUL

 

Denume: SC BACKSTAGE PRODUCTION SRL

CUI: RO 35511741

Nr. înregistrare la Registrul Comerțului: J12/322/2016

Sediul: Cluj-Napoca, str. János Bolyai nr. 9/4, județul Cluj

 

 

II. DISPOZIȚII GENERALE

 

  1. Prin cumpărarea unui bilet, Participantul declară că a citit, a înțeles și se obligă să respecte acest Regulament.
  2. Prezentul Regulament se aplică cu privire la organizarea și desfășurarea evenimentului Discoteca ’80 (în continuare Concertul), organizat de Backstage Production SRL (intitulat în continuare Organizator).
  3. Regulamentul conține prevederile pe care fiecare participant la eveniment trebuie să le respecte și obligațiile acestuia în relația cu Organizatorul și ceilalți participanți la Discoteca ’80.
  4. Regulamentul poate fi găsit pe www.discoteca80.ro/regulament și va fi afișat la intrarea în Concert.
  5. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica oricând acest Regulament, fără o înștiințare în prealabil a Participantului. Orice modificare va fi afișata pe site-ul evenimentului www.discoteca80.ro și la intrarea în locul de desfășurare a evenimentului, fiind de imediată aplicare după momentul afișării.
  6. Organizatorul își rezervă dreptul de a aduce modificări de orice fel asupra evenimentului,  în conformitate cu reglementările legale emise de Guvernul României pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV-2. 
  7. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a schimba maximum 3 artiști din cei 6 artiști anunțați în prealabil. Această modificare poate avea doar motive de denunțare unilaterală din partea unui artist. Participantul nu are dreptul de a cere despăgubiri în cazul acestor modificări.
  8. Organizatorul își rezervă dreptul de a anula sau amâna evenimentul din motive obiective, în conformitate cu reglementările emise de Guvernul României pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV-2. Participantul nu are dreptul de a cere despăgubiri în cazul acestor modificări. 

 

III. CATEGORII DE BILETE ȘI ACHIZIȚIONAREA ACESTORA

 

1. CATEGORII DE BILETE

1.1 Biletele pot fi achiziționate online de pe site-urile vendorilor Eventim.ro și Bilete.ro, precum și în rețelele fizice ale acestora din toată țara, detaliate pe pagina www.discoteca80.ro/bilete-in-oras.

1.2 Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prețul biletelor fără o înștiințare în prealabil.

1.3 Participanții pot opta pentru 6 categorii de bilete, cu prețuri diferențiate pe perioade de vânzare (preț special – 500 de bilete / preț promoțional – 2.000 de bilete / preț cu reducere – 2.000 de bilete / preț normal – 4.000 de bilete), după cum urmează:

- Bilet Categoria 1 – loc pe scaun, preț: 199 lei / 219 lei / 239 lei / 259 lei + comisioanele vendorilor

- Bilet Categoria 2 – loc pe scaun, preț: 179 lei / 199 lei / 219 lei / 239 lei + comisioanele vendorilor

- Bilet Categoria 3 – loc pe scaun, preț: 149 lei / 169 lei / 189 lei / 199 lei + comisioanele vendorilor

- Bilet Categoria 4 – loc pe scaun, preț: 129 lei / 149 lei / 169 lei / 179 lei + comisioanele vendorilor

- Bilet Categoria 5* – loc pe scaun, preț: 109 lei / 129 lei / 149 lei / 169 lei + comisioanele vendorilor

- Bilet Party Zone – în picioare, pe ringul de dans, preț: 99 lei / 119 lei / 139 lei / 159 lei + comisioanele vendorilor 

* locuri cu vizibilitate redusă 

 

1.4. Din cauza restricțiilor de capacitate, participanții minori pot participa la eveniment DOAR în baza unui bilet valid și numai în compania unui părinte/tutore. Un părinte/tutore poate însoți maxim 3 minori cu vârsta mai mică de 18 ani.

La cererea persoanelor responsabile cu securitatea și monitorizarea, precum și a reprezentanților Organizatorului, însoțitorul are obligația să prezinte documente (carnet de elev, pașaport sau orice alt document care conține poza minorului) care atestă vârsta minorului.

Accesul minorilor se face pe bază de test ANTIGEN negativ (din ultimele 24 de ore), sau test PCR negativ (din ultimele 72 de ore), sau dovadă de VACCINARE (certificatul verde EU), sau dovadă de infectare Covid (între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2).

1.5. Organizatorul garantează DOAR valabilitatea biletelor vândute de către Backstage Production SRL prin vendorii autorizați: Eventim.ro și Bilete.ro.

ATENȚIE! Nu cumpărați bilete din alte surse decât cele menționate mai sus! Nu cumpărați de pe website-uri cu bilete la suprapreț precum viagogo.com!

1.6. În cazul în care vor fi descoperite bilete/invitații/brățări contrafăcute sau falsificate, Organizatorul va sesiza organele de urmărire penală competente.

1.7. Biletele cumpărate nu pot fi returnate, iar contravaloarea lor nu poate fi restituită.

1.8. Bilete achiziționate nu pot fi folosite decât pentru uz personal. Prin excepție, bilete achiziționate pot fi folosite în scop comercial, cum ar fi pentru organizarea de campanii promoționale, oferirea biletelor drept premii pentru concursuri etc., doar cu acordul prealabil și în scris a Organizatorului. Nerespectarea acestei obligații va duce la anularea biletelor folosite în scop comercial și obligarea persoanelor responsabile la repararea prejudiciului astfel creat. 

 

2. CUMPĂRAREA BILETELOR

2.1. Cumpărarea online a biletelor se poate face de pe site-urile partenerilor de vânzare ale Organizatorului (Eventim.ro și Bilete.ro). Plata se face doar prin intermediul cardului bancar, iar biletul va fi emis doar în momentul în care plata a fost confirmată. Ulterior participanții vor primi biletul în format online pe adresa acestora de e-mail.

2.2. Cumpărarea biletelor de la partenerii autorizați se face în conformitate cu termenele și condițiile emise de către aceștia. Partenerii autorizați au dreptul de a percepe un comision de administrare care se adaugă peste prețul normal al biletului.

2.3. Biletele pot fi achiziționate și în rețeaua fizică ale Eventim.ro și Bilete.ro din toată țara, detaliate pe pagina www.discoteca80.ro/bilete-in-oras

 

 

IV. PARTICIPAREA LA EVENIMENT 

 

1. ACCESUL LA CONCERT

1.1 Participarea la Discoteca ‘80 Cluj, ediția 2021, se va face cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Astfel, accesul la eveniment este permis persoanelor care prezintă rezultatul unui test ANTIGEN negativ* (din ultimele 24 de ore) sau un test PCR negativ (din ultimele 72 de ore) sau persoanelor cu certificatul de VACCINARE EU GREEN sau persoanelor care au suferit de COVID și se află în perioada cuprinsă între a 15-a și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu SARS-CoV-2. Publicul este invitat să urmărească constant anunțurile organizatorilor pentru a fi în permanență la curent cu eventualele actualizări ale situației. 

*Vor fi disponibile teste ANTIGEN la fața locului, în perimetrul BT Arena - preț aproximativ 35 de lei. ATENȚIE! Nu sunt acceptate testele antigen efectuate acasă și neînsoțite de buletin de analiză medicală eliberat de un laborator autorizat.

1.2. Spectacolul va începe la ora 19:00. Accesul la eveniment va fi permis începând ora 17.00. În prealabil, se va desfășura un proces de check-in ce presupune verificarea, după caz, a:

  • rezultatului testului ANTIGEN (din ultimele 24 de ore, emis de o unitate medicală avizată) SAU
  • a testului PCR (din ultimele 72 ore) SAU
  • dovada vaccinului SAU
  • dovada trecerii prin boală.

Împreună cu aceste documente se va verifica un act de identitate alături de un bilet de intrare valid. La finalul procesului de check-in se va primi o brățară cu care se va putea intra în  BT Arena fără alte etape de verificare. 

1.3. Toți participanții vor fi percheziționați la intrare și le va fi verificat conținutul bagajelor, în scopul asigurării siguranței lor și a celorlalți participanți, precum și pentru buna desfășurare a Concertului. În cazul în care un participant refuză verificarea, Organizatorul își rezervă dreptul de a nu îi permite accesul în Sala Polivalentă BT Arena.

1.4. Accesul la Discoteca ’80 se face doar pe baza unei brățări cu logo-ul Discoteca ’80 oferite de Organizator la intrarea în locație, în baza dovezilor prezentate la check-in, împreună cu biletul/invitația valabilă. Doar o brățară intactă, purtată la mână, asigură participantului dreptul de a intra în perimetrul Concertului. Organizatorul își rezervă dreptul (prin colaboratorii săi) de a verifica ori de câte ori consideră necesar brățările, atât la intrarea în incinta Concertului, cât şi pe tot perimetrul Concertului. Menținerea integrității brățării este responsabilitatea exclusivă a participantului, acesta fiind singurul răspunzător în cazul pierderii, avarierii sau distrugerii acesteia.

1.5. Participanții au obligația de a sesiza reprezentanții Organizatorului cu privire la orice defect al brățării la momentul primirii acesteia și să solicite înlocuirea acesteia sau remedierea neconformității de îndată. Neîndeplinirea acestei obligații înlătură răspunderea Organizatorului cu privire la starea brățării, iar participantul pierde dreptul de a solicita înlocuirea acesteia.

1.6. Intrarea/ieșirea se face doar prin zonele special amenajate, prin validarea brățării. Brățările spectatorilor vor fi diferențiate în funcție de tipul biletului, astfel persoanele cu locuri pe scaun vor purta brățări cu inscripția LOC TRIBUNE, iar cei din ringul de dans vor purta brățări cu inscripția PARTY ZONE. Din motive de siguranță, accesul participanților care au achiziționat bilete cu loc în tribune, purtătorii de brățări roșii (TRIBUNE) NU vor avea acces în PARTY ZONE (pe suprafața terenului de joc). Spectatorii cu brățări PARTY ZONE vor putea circula prin căile semnalizate, inclusive pe scările din tribunele de la nivelul 1 al Sălii Polivalente.

1.7. Toți participanții la eveniment vor avea asupra lor un act de identitate valid, în scopul verificării adeverinței de vaccinare, a rezultatelor testelor (PCR, rapid antigen) efectuate sau a altor dovezi medicale utilizate pentru acces. Toți participanții răspund pentru valabilitatea și veridicitatea dovezilor medicale (adeverință, rezultat test, altele). Participanții înțeleg faptul că falsificarea dovezilor medicale constituie infracțiune, asumându-și toate consecințele în situația în care acestea nu sunt valabile. În plus, participanții care utilizează documente medicale false sau care nu mai sunt valabile, își pierd dreptul de acces în incinta BT Arena, Organizatorul rezervându-și dreptul de a-i însoți în exteriorul acesteia personal sau prin partenerii săi.

Participarea la eveniment se face pe proprie răspundere, participanții declarând că sunt apți din punct de vedere fizic și psihic. Astfel, persoanele cu afecțiuni psihice sau fizice, pentru care zonele aglomerate, zgomotele puternice, efecte speciale sonore, vizuale şi audio, reprezintă risc, își asumă întreaga răspundere pentru prejudiciile ce le-ar putea suferi prin participarea la eveniment.

1.8. Dacă în urma verificărilor de la intrare sau din cadrul Concertului vor fi identificate obiecte care nu respectă prevederile Regulamentului, acestea vor fi confiscate și nu vor fi returnate ulterior. Participanții au dreptul să se întoarcă de la control și să își lase obiectele respective într-un spațiu din afara Concertului (ex: mașină, spațiul de cazare externă etc.) sau să le arunce la tomberoanele special amenajate pentru astfel de obiecte. Excepție fac obiectele ilegale sau deținute ilegal.

1.9. În cazul în care asupra persoanei se vor găsi obiecte ilegale (ex. droguri, substanțe narcotice) sau deținute ilegal (ex. armă de foc deținută fără permis), vor fi sesizate organele competente și se vor dispune măsurile necesare. În cazul în care în urma controlului vor fi găsite arme deținute legal, nu va fi permis accesul respectivului participant în incinta Concertului, fiind contrar Regulamentului.

 

2. MINORII

2.1. Din cauza restricțiilor de capacitate, participanții minori pot participa la eveniment DOAR pe baza unui bilet valid și numai în compania unui părinte/tutore. Un părinte/tutore poate însoți maxim 3 minori cu vârsta mai mică de 18 ani.

2.2. Din cauza zgomotului foarte puternic produs în cadrul evenimentului, Organizatorul nu recomandă prezența în cadrul evenimentului a copiilor sub 8 ani. Minorii însoțiți de părinți sub 8 ani trebuie să poarte căști antifonice.

2.3 Minorii vor primi brățări de altă culoare, care nu le vor permite cumpărarea băuturilor alcoolice.

2.4. În orice situație, Organizatorul nu va fi ținut responsabil pentru nici un fel de incident sau accident care privește minorii, întreaga răspundere revenind minorilor și/sau părinților/persoanei care exercită autoritatea părintească. Organizatorul atrage atenția părinților/persoanelor care exercită autoritatea părintească asupra faptului că acestora le revine obligația de supraveghere a minorului și vor fi ținuți răspunzători pentru orice prejudiciu rezultat din nerespectarea acestei obligații.

2.5. Minorilor le este interzis consumul de băuturi alcoolice și țigări.

2.6. La cererea persoanelor responsabile cu securitatea și monitorizarea, precum și a reprezentanților Organizatorului, însoțitorul are obligația să prezinte documente (carnet de elev, pașaport sau orice alt document care conține poza minorului) care atestă vârsta minorului.

2.7. Accesul minorilor se va face numai pe baza unui bilet valabil (fără reducere) numai dacă aceștia sunt însoțiți de un părinte sau persoana care exercită autoritatea părintească (tutore). Un părinte/persoana care exercită autoritatea părintească (tutore) poate însoți cel mult 3 minori.

 

3. DESFĂȘURAREA EVENIMENTULUI

3.1. În momentul cumpărării biletului la Discoteca ’80, participantul ia la cunoștință acest regulament și și-l asumă în totalitate.

3.2. Participanții nu pot introduce alcool, mâncare sau alte lichide de orice fel în perimetrul Concertului.

3.3. Participarea la eveniment se face pe propria răspundere, participanții declarând că sunt apți din punct de vedere fizic și psihic. Astfel, persoanele cu afecțiuni psihice sau fizice, pentru care zonele aglomerate, zgomotele puternice, efecte speciale sonore, vizuale și audio reprezintă risc, își asumă întreaga răspundere pentru prejudiciile ce le-ar putea suferi prin participarea la eveniment.

Organizatorul atrage atenția participanților că spectacolele pot include și puternice efecte de lumină, care ar putea dăuna copiilor sau persoanelor epileptice. Organizatorul informează participanții că este posibil ca în cursul desfășurării evenimentului să fie organizate focuri de artificii, iar pentru riscurile de vătămare sau de prejudicii materiale, nu își asumă nicio răspundere, aceasta revenind persoanelor care dețin sau operează aparatura.

3.4. Participanții la concert sunt rugați să se deplaseze la BT Arena pe jos, cu mijloace de transport în comun sau cu taxi din cauza numărului limitat de locuri de parcare din zonă.

În cazul în care participanții sosesc la concert cu autoturismele personale, organizatorii subliniază faptul că parcarea Sălii Polivalente BT Arena va fi închisă din motive de securitate, însă parcarea stadionului Cluj Arena și parcarea din fața Sălii Sporturilor “Horea Demian” vor putea fi utilizate.

3.5. Organizatorul va anunța în prealabil orele de începere a concertelor artiștilor participanți, urmând ca între reprezentații să aibă loc pauze de circa 10 minute animate cu muzica anilor '80. Orarul poate suferi modificări din motive independente sau din voința Organizatorului, fără să fie obligatorie notificarea participanților și fără ca aceștia să poată solicita repararea unui eventual prejudiciu astfel suferit.

3.6. Organizatorul pune în vederea participanților faptul că în condiții de vreme extremă, ploi torențiale, grindină, tunete, fulgere etc. există posibilitatea ca ieşirile din Concertul să fie aglomerate, motiv pentru care aceştia trebuie să îşi păstreze calmul. În toate aceste situaţii, participanţii trebuie să urmărească şi să respecte comunicările sau instrucţiunile organizatorului sau reprezentanţilor aparţinând inspectoratului pentru situaţii de urgență.

 

4. REGULI DE CONDUITĂ ÎN CADRUL CONCERTULUI

4.1. Toţi participanţii trebuie să respecte regulile sociale, legile şi cele enumerate în acest Regulament. Participanţilor nu le este permis să desfăşoare niciun fel de activităţi care ar putea să pună în pericol sau să afecteze în orice mod siguranţa sau drepturile celorlalţi participanţi. Organizatorul nu îşi asumă răspunderea pentru eventualele prejudicii (materiale sau fizice) cauzate prin nerespectarea Regulamentului şi va putea solicita despăgubiri persoanelor vinovate de încălcarea acestuia.

4.2. Traficul sau consumul de droguri este ilegal, strict interzis şi va fi pedepsit conform legilor în vigoare.

4.3. Participanţii sunt obligaţi ca în incinta Locației Concertului, să păstreze intact spațiul interior, scaunele, accesoriile și amenajările din sală, holuri, toalete,incluzând construcţiile de orice fel, fără să provoace distrugeri, stricăciuni de orice fel.

4.4. Organizatorul are dreptul de imagine asupra întregului eveniment și poate utiliza imaginile foto și video, efectuate de propriul personal, în diverse materiale realizate cu ocazia evenimentului și post-eveniment.

Participanții iau notă de faptul că Organizatorul, Partenerii Contractuali autorizați de organizator, asociații săi, membrii presei, alți Participanți și alți Terți pot realiza înregistrări audio și de imagini ale evenimentului.

Prin urmare, toți Participanții, în virtutea participării lor la eveniment, acordă Organizatorului (precum și celor autorizați de acesta din urmă), prin luarea la cunoștință a prezentelor Termene și Condiții Generale, permisiunea expresă pentru înregistrarea și publicarea imaginii, înfățișării și acțiunilor lor. Persoana care face înregistrările conform regulilor sus-menționate va obține drepturi de folosință transferabile și exclusive cu privire la înregistrările Participanților, orice prezentare a respectivelor imagini trebuind să fie în legătură cu evenimentul. Organizatorul și persoanele autorizate de organizator au dreptul nerestricționat de a obține profit, de a utiliza (în special în scopul promovării evenimentului), a copia, a publica, a face publice, a difuza public și distribui astfel de înregistrări ale Participanților, fără a fi necesar să îi plătească pe Participanți pentru aceasta. Participanții iau notă în mod expres de faptul că Organizatorul poate înregistra evenimentul, concertele și programele, poate copia înregistrările și le poate distribui prin mijloace purtătoare de imagine, le poate difuza sau le poate face publice în mod repetat, prin mijloace de transmisie a datelor prin cablu sau prin orice alte mijloace (de ex. prin YouTube, Facebook, Instagram, TikTok). Participanții nu au dreptul, în limitele prevederilor legale, să ridice pretenții împotriva organizatorului în legătură cu înregistrările și publicarea lor conform celor prevăzute mai sus.

4.5. Participanții au dreptul să realizeze înregistrări audio și de imagini în cadrul evenimentului, dar numai cu ajutorul unui instrument de înregistrare a sunetelor și imaginilor încorporat într-un smartphone sau o tabletă utilizat în scop personal sau cu un alt echipament neprofesional. Participanții nu pot, fără acordul prealabil al organizatorului, să vândă, să utilizeze în schimbul unui preț sau să utilizeze gratuit, dar în scopuri comerciale, înregistrările de imagine și voce pe care le-au făcut. Organizatorul, în mod expres, nu răspunde pentru încălcarea regulilor anterior menționate de către alți Participanți. Organizatorul își rezervă dreptul de a stabili zone/locații cu fotografierea/filmatul interzise. În caz de nerespectare, Organizatorul are dreptul de a confisca aparatul foto/video până la sfârșitul evenimentului și de a șterge respectivele înregistrări.

Este strict interzisă ridicarea de drone deasupra Concertului sau montarea de echipamente profesionale de filmat.

4.6. Este interzisă orice formă de activitate economică, comercială sau publicitară în zone de eveniment – inclusiv în zona din fața porților de intrare la eveniment – fără permisiunea prealabilă scrisă a organizatorului.

4.7. Vânzarea băuturilor alcoolice trebuie să respecte dispozițiile legii, și niciun fel de astfel de băuturi nu pot fi oferite minorilor sub 18 ani și persoanelor aflate în stare de ebrietate de către niciun Partener Contractual din cadrul evenimentului. Utilizarea substanțelor calificate ca droguri interzise în baza legii aplicabile este interzisă în zone de desfășurare a evenimentului și se pedepsește prin lege.

4.8. Sunt interzise orice demonstrații de orice natură, care nu au legătură cu evenimentul, indiferent de numărul participanților, dacă organizatorul nu și-a dat aprobarea prealabilă scrisă în acest sens. Această aprobare este acordată de organizator la libera sa alegere, în baza solicitării prealabile a organizatorului respectivei demonstrații.

4.9. Este interzisă utilizarea focului prin orice mijloace (amenajare de focuri de atmosferă sau orice alte metode de foc deschis, artificii) şi a materialelor inflamabile pe întreg perimetrul Concertului sau în apropierea acestuia.

4.10. În zona de desfășurare a evenimentului, salariații autorizați și cu calificare corespunzătoare ai Organizatorului sau Partenerii Contractuali ai acestuia vor asigura aplicarea normelor de conduită și siguranță. Participanții se angajează în mod expres, în virtutea participării lor la eveniment, că vor coopera pe deplin cu aceste persoane în limitele legii și vor respecta instrucțiunile acestora în cadrul evenimentului în caz de urgență sau dacă alte circumstanțe semnificative (de ex. din motive de sănătate publică) o justifică.

La eveniment se pot utiliza atât Servicii și Produse gratuite, cât și Servicii și Produse pentru care se percepe plată. Participanții se obligă să plătească toate Serviciile și Produsele pentru care se percepe plată, și își asumă răspunderea pentru plata imediată a tuturor prețurilor și taxelor de cumpărare datorate.

Participanții vor efectua plata Produselor și Serviciilor pentru care se percepe plată utilizând metodele de plată oferite de organizator sau Partenerii Contractuali. Dacă Organizatorul decide astfel, pe amplasamentul evenimentului toate prețurile și taxele de cumpărare vor fi plătibile exclusiv prin metodele desemnate de Organizator, în loc de numerar.

4.11. Accesul în interiorul altor spații din locație cu excepţia celor special amenajate pentru desfășurarea Concertului este interzis.

 

5. OBIECTE PIERDUTE

5.1. Obiectele pierdute și găsite pot fi aduse la Punctul INFO din Sala Polivalentă BT Arena. Proprietarii acestor obiecte le pot recupera urmând o procedură a Organizatorului care constă în identificarea persoanei şi a obiectului pierdut. După Concert, Organizatorul va păstra obiectele nerecuperate pentru o perioadă de cel mult 1 zi de la momentul predării către Punctul INFO.

5.2. Organizatorul nu are obligația de a asigura depozitarea bunurilor pentru o perioadă mai lungă de 1 zi și nici să asigure livrarea bunurilor către proprietari.

5.3. În cazul produselor perisabile sau care se deteriorează rapid, termenul de 1 zi va putea fi redus de către Organizator, fără o notificare prealabilă.

 

6. SECURITATE. PRIM AJUTOR

6.1. În interiorul perimetrului Concertului Organizatorul asigură securitatea și paza printr-un partener calificat şi acreditat să facă acest lucru. În timpul evenimentului, participanții sunt obligaţi să respecte agenţii de securitate, să colaboreze cu aceştia şi să le respecte instrucţiunile în caz de urgenţă.

6.2. În caz de incidente de violență sau de punere în pericol a integrității corporale a altor persoane, personalul care asigură securitatea va putea decide evacuarea persoanelor implicate din incinta în care se desfășoară evenimentul.

6.3. Pe teritoriul Concertului există două echipaje de prim-ajutor semnalizate și indicate pe hartă, în caz de nevoie, în care vor activa persoane calificate.

6.4. Organizatorul trebuie să ia măsurile corespunzătoare, astfel încât Participanții să fie informați despre măsurile și activitățile de prevenire și protecție din cadrul zonei de desfășurare a evenimentului.

Fiecare Participant are obligația de a manifesta un comportament civilizat față de ceilalți Participanți la eveniment.

În mod deosebit, în scopul unei bune desfășurări a evenimentului, Participanții au următoarele obligații:

– să comunice imediat echipei de securitate și/sau reprezentanților Organizatorului orice situație despre care au motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitatea și sănătatea Participanților;

– să aducă la cunoștința echipei de securitate și/sau reprezentanților Organizatorului orice fel de incidente suferite de propria persoană;

– să coopereze cu echipa de securitate și/sau reprezentanții Organizatorului, autorităților competente, voluntarilor, pentru a permite asigurarea unei bune desfășurări a evenimentului, fără riscuri pentru securitate și sănătate;

– să respecte prevederile legislației din domeniul securității și sănătății și măsurile de aplicare a acestora;

– Participantul care observă un incendiu are obligația să anunțe prin orice mijloc echipa de securitate și/sau reprezentanții Organizatorului, pentru limitarea și stingerea incendiului;

– în caz de incendiu, orice Participant are obligația să acorde ajutor.

 

 

V. GARANŢII ŞI RESPONSABILITĂŢI

 

  1. Organizatorul garantează accesul şi utilizarea serviciilor din cadrul Concertului oricărui participant care deține un bilet valid.
  2. Datele de desfășurare ale Concertului pot fi modificate unilateral de Organizator în caz de forţă majoră sau caz fortuit. Datele Concertului nu vor fi schimbate în cazul unor condiții meteorologice nefavorabile (ploi, frutuni etc.)

În cazul în care, din cauze independente de Organizator (forță majoră), unul sau mai multe din concertele incluse în Discoteca ’80 (dar nu toate) se anulează, spectatorii nu vor beneficia de rambursarea contravalorii biletelor.

  1. În caz de război, atac terorist, accident, incendiu, dezastru natural, cutremur, inundație, scurtcircuit major, epidemii, sau alte cazuri ce nu pot prevăzute sau nu pot fi controlate de Organizator sau de participant, niciuna dintre părţi nu este obligată să respecte obligațiile din prezentul regulament.
  2. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica orele programului muzical sau al artiștilor din motive de siguranță împotriva virusului SARS-CoV-2. Participantul nu are dreptul de a cere despăgubiri în cazul acestor modificări.
  3. Organizatorul își rezervă dreptul de a anula sau amâna evenimentul din motive obiective, în conformitate cu reglementările emise de Guvernul României pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV-2. Participantul nu are dreptul de a cere despăgubiri în cazul acestor modificări. 
  4. Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru stricăciuni petrecute în perimetrul Concertului, care nu au fost cauză a unei organizări defectuoase sau cu neglijența acestuia.
  5. După ce participantul a primit brăţara, Organizatorul nu mai este responsabil pentru integritatea acesteia. Participantul nu are dreptul de a cere despăgubiri din cauza pierderii sau distrugerii brăţării.
  6. Organizatorul nu este responsabil pentru acţiuni ce se petrec în afara Locației Concertului.
  7. Participanții vor fi ținuți răspunzători pentru orice prejudiciu provocat Organizatorului, colaboratorilor acestuia sau terților prin nerespectarea dispozițiilor legale sau a prevederilor prezentului regulament.
  8. Organizatorul are dreptul, cu efect imediat, de a interzice accesul unui participant în incinta Locației Concertului total sau parţial sau de a invita participantul să părăsească incinta Concertului, în cazul încălcării regulamentului prezent sau a unei legi în vigoare din România.

 

VI. PROPRIETATE INTELECTUALĂ

 

  1. Organizatorul deține toate drepturile de proprietate intelectuală asupra numelor comerciale, siglei, adreselor de e-mail, nume de domenii sau URL, elemente grafice, precum şi asupra materialelor, textelor şi a tuturor informaţiilor, indiferent dacă acestea sunt înregistrate sau nu, de pe discoteca80.ro sau alte canale/platforme online în legătură cu evenimentul DISCOTECA ’80. Acestea nu vor putea fi utilizate, transferate, cesionate, modificate sau distribuite fără acordul expres, exprimat în scris al Organizatorului.
  2. De asemenea, Organizatorul deține dreptul de proprietate intelectuală asupra tuturor operelor realizate de către colaboratorii și/sau angajații acestuia în cadrul Concertului, cum ar fi fotografii, filmări, texte, elemente grafice etc.

 

VII. OBIECTE INTERZISE

Pentru a asigura desfășurarea în siguranță a evenimentului, Organizatorul își rezervă dreptul de a restricționa tipul obiectivelor și dispozitivelor ce pot fi aduse în zona de desfășurare a evenimentului.

Prin urmare, este interzisă intrarea la DISCOTECA ’80 cu următoarele obiecte:

  • Droguri
  • Sticle (inclusiv sticle de parfum sau deodorant)
  • Genți, ghiozdane sau borsete mai mari decât dimensiunile 21 x 29 x 12 cm (maxim 25 litri)
  • Alcool
  • Cuțite, arme, bricege, obiecte contondente
  • Cutii de băutură
  • Conserve
  • Artificii sau orice alt material pirotehnic
  • Lasere și laser-pointere
  • Spray-uri
  • Bannere susținute de bețe, steaguri sau pancarte
  • Scaune
  • Lanțuri
  • Mâncare sau băutură
  • Animale de companie
  • Umbrele (în caz de ploaie se recomandă sosirea la BT Arena cu pelerine)
  • Materiale inflamabile sau explozive
  • Aparate foto sau video de uz profesional, inclusiv orice fel de aparat DSLR ori + lentile detașabile și trepied
  • Selfie stick-uri
  • Orice alt obiect care pot fi periculos pentru alți participanți la eveniment 

 

Este permis accesul cu:

  • Aparate de fotografiat compacte
  • Brichete
  • Baterii externe
  • Medicamente
  • Insulină
  • Picături pentru uz medicinal
  • Spray inhalator pentru astm 

 

Orice astfel de produse sunt premise doar dacă sunt însoțite de scrisoare medicală sau orice alt document înlocuitor al acesteia și cu maxim o doză zilnică. Ca urmare a regulilor foarte stricte în privința obiectelor interzise, persoanele responsabile cu securitatea și monitorizarea evenimentului vor controla fiecare participant și orice obiecte interzise descoperite în urma verificării vor fi oprite la poartă, fără ca Organizatorul să-și asume responsabilitatea pentru ele.

Toți Participanții sunt sfătuiți să consulte lista cu obiecte nepermise și să nu dețină asupra lor astfel de obiecte în cadrul evenimentului.

Este interzisă intrarea Participanților cu role, skate-uri, biciclete, hoverboard-uri, cât și cu alte dispozitive de genul acesta în zonele de desfășurare a evenimentului.

Pentru confortul Participanților, Organizatorul își rezervă dreptul de a opri temporar accesul acestora în anumite zone, în cazul în care consideră că zonele și-au atins capacitatea maximă autorizată.

Obiectele interzise descoperite în urma verificării, vor fi oprite la intrare în Locație, fără ca organizatorul să își asume responsabilitatea pentru ele.

 

 

IX. RELAȚIE JURIDICĂ

 

Prezentele Termene și Condiții Generale (TCG) se vor aplica:

– participării vizitatorilor sau cumpărătorilor biletelor la eveniment

– participanților neautorizați.

Prezentele TCG prezintă drepturile și obligațiile ce decurg din participarea la eveniment și relațiile care se stabilesc între organizator și participanți cu ocazia evenimentului, aceștia din urmă fiind obligați să le respecte, aplicarea acestora ajutând la garantarea siguranței și confortului tuturor.

Prin participarea la eveniment, participanții acceptă și sunt de acord cu condițiile organizatorului de a controla respectarea TCG.

Acceptarea prezentelor TCG marchează încheierea relației contractuale dintre participanții autorizați și organizator.

Prezentele TCG sunt valabile pe perioadă nedeterminată. Participanții convin că organizatorul are dreptul de a modifica unilateral prezentele TCG, fără notificare prealabilă către aceștia. Dacă TCG se modifică, respectivele modificări produc efecte imediat după publicarea pe site-ul www.discoteca80.ro. Organizatorul precizează că TCG pot fi modificate după cumpărarea biletului, chiar și imediat înainte de eveniment. Organizatorul recomandă participanților să monitorizeze modificările prezentelor TCG.

Cumpărătorul biletului este de acord, prin cumpărarea biletului, deținătorul biletului – altul decât cumpărătorul biletului – este de acord prin obținerea în mod legal a Biletului, iar Participantul – dacă nu este deja deținător al biletului– este de acord prin primirea brățării să fie obligat prin prezentele TCG.

Participanții neautorizați nu vor avea niciun fel de drepturi în relația cu organizatorul, deoarece acesta nu încheie o relație contractuală cu aceștia și nu își asumă obligații față de ei.

 

IMPORTANT! Este strict interzisă vânzarea sau cumpărarea invitațiilor, precum și vânzarea la suprapreț a biletelor. Organizatorul își rezervă dreptul de a-i sancționa pe cei care vor fi găsiți că desfășoară astfel de activități, cât și de a anula biletele respective. Organizatorul garantează doar valabilitatea biletelor vândute prin rețelele partenerilor contractuali sau prin punctele de vânzare proprii.

Informații suplimentare cu privire la condițiile detaliate aplicabile cumpărării de bilete online sau în format fizic sunt furnizate de partenerii contractuali care vând bilete în locații fixe, pe interfețele de cumpărare a biletelor online sau în punctele de vânzare, în special în legătură cu următoarele aspecte: plata și metode de efectuare a plății, facturare, prelucrarea datelor și rambursare.

Biletele cumpărate nu pot fi returnate sau înlocuite. Nu se va acorda nicio rambursare în cazul în care Cumpărătorul Biletului sau persoana – alta decât Cumpărătorul Biletului – care se află în mod legal în posesia biletului sau a brățării nu dorește să participe sau nu poate participa la eveniment din orice motiv. Pierderea biletului duce la pierderea dreptului de a participa la eveniment.

Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prețul biletelor fără a fi nevoie de înștiințare prealabilă.

Deținerea legală a Biletelor conferă dreptul de a primi brățări, după ce biletele sunt validate, colorate în funcție de tipul biletului. După schimbarea Biletului cu o brățară, brățara va conferi drepturile și obligațiile conferite de bilet.

 

Brățările sunt netransferabile și netransmisibile! 

Participanții au obligația de a purta brățările pe toată durata desfășurării evenimentului, la încheietura mâinii sau în cazuri excepționale și bine justificate, în alt loc vizibil, cu condiția ca brățara să nu poată fi scoasă fără a fi deteriorată. Organizatorii evenimentului pot inspecta brățările la intrare, la ieșire și pe întreg perimetrul de desfășurare a evenimentului, pe toată durata acestuia. Participantul este pe deplin răspunzător pentru orice deteriorare sau pierdere a brățării.

Brățările deteriorate, care au fost resigilate sau tăiate, al căror sistem de închidere a fost deschis, cele având un diametru mai mare decât încheietura purtătorului sau la care s-a intervenit în orice fel, NU sunt valabile.

Organizatorul nu va înlocui brățările deteriorate sau pierdute. Participanții cu brățări deteriorate își pierd dreptul de a se afla în zona de desfășurare a evenimentului, fiind excluși în afara acesteia. În cazul pierderii, deteriorării de orice fel a brățării, participantul este obligat să-și achiziționeze un bilet nou dacă dorește să rămână în zona de desfășurare a evenimentului.

 

Oferte promoționale, tombole și concursuri

Organizatorul, la alegerea sa, va stabili condițiile de desfășurare a promoțiilor, în condițiile legii. Promoțiile, tombolele și concursurile se desfășoară pe perioadă limitată și expiră automat la data menționată pentru fiecare promoție, tombolă sau concurs în parte.

Orice promoție, tombolă sau concurs poate fi întreruptă sau anulată în orice moment fără nicio notificare prealabilă. Toți participanții vor fi însă anunțați de întreruperea sau anularea respectivă.

 

Dispute

Orice conflict apărut între Organizator și Participanți ca urmare a participării la eveniment sau a utilizării Site-ului Concertului se va soluționa pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, soluționarea conflictelor este de competența instanțelor române. 

 

Forța majoră

În cazuri de forță majoră (așa cum sunt acestea definite de Codul Civil), Organizatorul poate lua decizia unor reprogramări, modificări sau chiar anularea Concertului în situații excepționale.

 

 

X. DREPTURI ȘI OBLIGAȚII.

 

Limitarea răspunderii organizatorului

Organizatorul nu acordă nicio garanție în legătură cu durata procesului de intrare, având în vedere numărul mare de vizitatori sau în legătură cu posibilitatea de a intra la eveniment individual, durata intrării și calitatea distracției, și exclude în mod explicit rambursarea către Participant a prețului Biletului sau acordarea unei reduceri ulterioare sau plata de daune-interese, despăgubiri sau compensații de orice natură.

În cadrul evenimentului, Organizatorul poate efectua modificări ale programului în mod unilateral, în funcție de diverse situații ce pot apărea pe parcurs. Având în vedere că nu există o relație contractuală între Organizator și Participantul Neautorizat, organizatorul exclude în mod explicit orice răspundere față de Participantul Neautorizat pentru încălcare contractuală și pentru toate pretențiile pe care le poate ridica un consumator.

Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica, restructura și dezvolta ulterior evenimentul, Serviciile și Produsele oferite în cadrul evenimentului, la alegerea sa, în funcție de necesități. Participanții nu au dreptul să ridice pretenții împotriva Organizatorului cu privire la respectivele modificări, restructurări sau dezvoltări ulterioare.

 

Organizatorul va depune toate eforturile pentru a oferi programele și Serviciile comunicate în prealabil și dacă oferirea acestora devine imposibilă, pentru a înlocui programul anulat sau Serviciul comunicat în prealabil cu un alt program sau Serviciu.

Organizatorul nu are obligația să anuleze evenimentul în caz de furtună sau ploi torențiale . În cazul în care autoritățile solicită suspendarea sau închiderea evenimentului de către organizator din motive de forță majoră, evenimentul sau o parte a acestuia vor fi anulate.

Participanții iau notă în mod expres de faptul că pot achiziționa și Produse și Servicii în legătură cu evenimentul care sunt oferite de alți Parteneri Contractuali, și nu de către organizator. În astfel de cazuri, contractul este încheiat direct între Participant și Partenerul Contractual, iar drepturile și obligațiile decurgând din relația juridică se aplică exclusiv Participantului și Partenerului Contractual. Participanții confirmă în mod expres că nu pot ridica nicio pretenție împotriva Organizatorului în legătură cu Produsele și Serviciile respective sau în legătură cu contractul pentru respectivele Produse și Servicii.

Organizatorul declară, de asemenea, în general, că nu răspunde în niciun fel în legătură cu Produsele și Serviciile furnizate de Partenerii Contractuali. Participanții pot utiliza Serviciile și Produsele furnizate de Partenerii Contractuali exclusiv pe riscul propriu. Organizatorul nu își asumă nicio răspundere pentru prejudiciile ce decurg din sau sunt suferite în legătură cu cumpărarea sau utilizarea unor Servicii și Produse furnizate de Partenerii Contractuali.

 

Organizatorul nu operează facilități de depozitare a bagajelor sau de depozitare în cutii de valori în timpul evenimentului.

Obiectele pierdute și găsite pot fi predate la Punctul INFO al BT Arena; Participanții se pot interesa în legătură cu obiectele pierdute la același birou.

Participanții sunt pe deplin răspunzători, atât în baza dreptului civil, cât și a dreptului penal, pentru orice prejudiciu pe care l-au cauzat Organizatorului, Locației, Partenerilor Contractuali ai acestuia, altor Participanți și Terți în cadrul evenimentului sau în legătură cu evenimentul.

Organizatorul nu răspunde pentru niciun prejudiciu cauzat oricărui Participant sau Terț de activitățile sau omisiunile ilicite ale oricărui Participant.

Organizatorul nu răspunde pentru niciun prejudiciu care poate să apară în afara zonei de desfășurare a evenimentului sau pe drumul spre sau de la zone de eveniment, deoarece Organizatorul poate fi ținut răspunzător exclusiv pentru prejudiciile apărute în zone de eveniment, în cazul în care sunt întrunite condițiile prevăzute în prezentele TCG pentru angajarea răspunderii Organizatorului.

Organizatorul are dreptul de a înceta cu efect imediat relația juridică cu Participantul (având Bilet sau Brățară) care a încălcat orice prevedere a prezentelor TCG în legătură cu evenimentul. Într-un astfel de caz, organizatorul poate invalida Biletul Participantului sau îi poate scoate Brățara, iar Participantul va fi obligat să părăsească evenimentul. Participantul Neautorizat nu are voie să participe și trebuie să părăsească zona de desfășurare a evenimentului fără întârziere.

Participantul consimte să i se acorde tratamentul medical ce poate fi considerat potrivit în caz de vătămare, accident sau boală pe durata evenimentului și exonerează complet de răspundere Organizatorul și toate persoanele care participă la acordarea tratamentului medical respectiv pentru orice astfel de acțiuni, în limitele prevederilor legale.

În Locație se vor asigura în regim de continuitate servicii de prim ajutor și asistență medicală.

În cadrul evenimentului se pot desfășura diverse jocuri de lumini de mare intensitate și efecte pirotehnice care pot dăuna copiilor sau persoanelor epileptice. Participanții care suferă de boli psihice, fizice și care pot fi afectați în vreun fel de zgomote puternice, efecte vizuale speciale, zone aglomerate, efecte speciale sonore sau orice alte asemenea elemente, își asumă întreaga răspundere pentru prejudiciile pe care le-ar putea suferi.

De asemenea, Organizatorul nu-și asumă răspunderea pentru eventualele prejudicii sau vătămări care s-ar putea ivi în urma unor focuri de artificii.

Participanții își asumă întreaga responsabilitate asupra capacității de participare din punct de vedere fizic/psihic la diverse activități din cadrul evenimentului.

Organizatorul nu va avea nicio responsabilitate, de nicio natură, pentru:

  • orice fel de prejudiciu (direct sau indirect) ce rezultă din utilizarea sau din incapacitatea de utilizare a informației prezentate pe website în legătură cu evenimentul;
  • orice tip de erori sau omisiuni în conținut ce pot genera prejudicii.

Organizatorul, fără nicio notificare prealabilă, poate șterge, modifica sau adăuga orice informație pe website și pe rețelele de socializare, suspenda orice activitate pe website și pe rețelele de socializare, iar în cazul în care se fac referiri la alte site-uri, platforme, rețele de socializare sau pagini create pe rețele de socializare, organizatorul nu garantează și/sau confirmă sub nicio formă tipul de informație care poate fi găsit pe aceste site-uri.

 

Organizatorul nu este responsabil nici pentru comentariile afișate de către utilizatori pe site sau pe rețelele de socializare. Orice informație, date, text, fotografii, grafică etc. conținute pe website/paginile proprii create pe rețelele de socializare sunt responsabilitatea acelei persoane/entități de la care provine.